.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک ماه پس از تیمداری در ساری
از صدور حكم سرپرستي تا تعویق بازی ها
هنوز یک ماه از لحظه خرید امتیاز تیم فوتبال مهرکام پارس توسط مسوالان فوتبال مازندران نگذشته که خبرهای حاشیه ای پیرامون این باشگاه و کارشکنی عده ای از پیشکسوتان فوتبال مازندران بیش از خبرهای ...
از صدور حكم سرپرستي تا تعویق بازی ها

هنوز یک ماه از لحظه خرید امتیاز تیم فوتبال مهرکام پارس توسط مسوالان فوتبال مازندران نگذشته که خبرهای حاشیه ای پیرامون این باشگاه و کارشکنی عده ای از پیشکسوتان فوتبال مازندران بیش از خبرهای مثبت از اردوی این تیم خارج می شود.ظاهرا تصمیم امیر پریچهره در صدور حکم سرپرستی تیم فوتبال صنعت ساری به نام رضا رضایی با واکنش های مختلفی روبرو شده تا جایی که برخلاف استقبال عمومی ،شنیده ها حکایت از رویه متفاوتی دارد که از سوی برخی پییشکسوتان فوتبال ساری در برابر این تصمیم اتخاذ شده است.

*سمپاشی علیه رضایی
منابع نزدیک به تربیت بدنی و هیات فوتبال استان خبر از نارضایتی برخی از پیشکسوتان فوتبال مازندران که در میان آنها نام یک داور بازنشسته نیز به چشم می خورد و تلاش گسترده جهت لغو این حکم می دهند.این در شرایطی است که یک مدیر ورزشی در این باره می گوید:«خب این هایی که امروز با مسئولین تماس می گیرند و از صدور حکم رضایی ناراحت هستند کارنامه ضعیفی در پرونده دارند.چه در زمان تیم وحدت ساری ،چه در زمان شهرداری،مازیران و...باورتان نمی شود اما بعضی از اینها می رفتند پایه برگه هایی را امضا می کردند که در آن قید شده بود امضاء کننده این برگه تمایل دارد بدون دریافت هیچ گونه وجه نقد در این تیم بماند!این ها چنین شخصیت های داشتند.یعنی برای ماندن حاضر به هر کاری بودند.به نظر من صدور حکم سرپرستی برای رضایی
عاقلانه بود .

بنظر این مربی رضایی توان جمع کردن حاشیه ها را دارد با این حال او اعتقاد دارد:«این تیم به زمان نیاز دارد.در درجه اول باید این نکته را در ذهن داشته باشیم که هدف این فصل را بر بقای تیم و نهایتا میانه های جدول قرار دهیم.تماشاگر در ادامه حیات تیم نقش بسیار مهمی دارد.شرایط بسیار سخت است و نیاز به همدلی میان همه از خبرنگار و تماشاگر گرفته تا مربیان و بازیکنان است.»

*تعویق بازی ها به نفع صنعت ساری
لیگ دسته اول باشگاه های کشور در شرایطی که شنیده می شد در سال جدید با نظم بی سلبقه ای آغاز می شود در همین ابتدا دچار وقفه شد تا مشخص شود که در همچنان روی همان پاشنه قدیمی می چرخد. با این حال این اتفاق برای تیم ساروی فرصت مناسبی جهت برپایی اردویی چند روزه در تنکابن بود آنها که در طی این مدت تمرینات خود را بصورت شبانه روزی انجام می دادند ظهر روز دوشنبه ساری را به مقصد تنکابن ترک کردند و تا روز پنج شنبه در آن شهر حضور خواهند داشت.

*تحرکات زیر زمینی
ظاهرا و بر طبق آنچه شنیده می شود محیط اطراف تیم چندان هم یک دست نیست و برخی تحرکات که از گذشته نیز وجود داشته در حال حاضر نیز در اطراف تیم دیده می شود.در این باره بعد ها بیشتر خواهیم نوشت.

* حمایت،حمایت
در شرایط فعلی و تا این لحظه برخی نشانه در اطراف تیم امید را به ریشه دواندن مجدد یک تیم آبرومند در مرکز مازندران تقویت می کند .اما آنچه بی شک باید از آن بعنوان پیش شرط ماجرا یاد کرد حمایتی ست که انتظار می رود بی دلیل قطع نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 شهريور 1389
نیاوردن این تیم به مازندران بهتر از آوردنش برای آقای پریچهره بود.
زیرا پیشنهاد آوردن این تیم از سوی بعضی از آقایان که مدعی بودن بعد از آمدن شایعات و یا غیره در مورد جابجایی مدیر کل می تواند پادزهری باشد بسیار اشتباه بوده است و بنظر من باز از صداقت پریچهره سوء استفاده شد .
این جور مسکن ها برای بقای یک مدیر ورزشی آن هم بعنوان رئیس هیات در استان شاید بدرد بخورد نه برای یک مدیر کل.
فراموش نشود برنده کسانی بودند که با طرفند توانستند مدیر کل را راضی کنند.
حال بایستی منتظر ماند و دید که کسانی مثل خ در هیات فوتبال می تواند مخالفت های خود را با رضایی در محل کارشان بی خیال بشوند؟
متاسفانه با یک نگاه سطحی هم می شود متوجه شد که انتصابهای هیات مدیره این تیم بیشتر تقسیم قدرت و یا تبلیغات های سیاسی را در نظر داشته است تا خدمت صادقانه !!!!
نا شناس 26 شهريور 1389
آقاي پريچهره اگر مردم ساري نخواهند شما نماينده مجلسشان شوي بايد كي رو ببينند ؟
شما اول بريد ازداشته هاي ساري كشتي و فوتسال دفاع كنيد فوتبال پيشكش...
نا شناس 27 شهريور 1389
امیدوارم آقای رضایی از علم مدیریت فوتبال برخوردار باشن به نظر بنده تنها مدیریت قوی باعث موفق شدن یه تیم نخواهد شد . با تشکر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.